MAGDALENA PIOTROWSKA

Założycielka i inżynier masteringu w Hear Candy Mastering. Absolwentka studiów doktoranckich w Katedrze Systemów Multimedialnych na Politechnice Gdańskiej. Jest współzałożycielką fundacji Learn How To Sound organizującej warsztaty i szkolenia z zakresu realizacji dźwięku. Jej dotychczasowe doświadczenie zawodowe wiążą się z branżą muzyczną i multimedialną. Oprócz studiów wyższych na AGH w Krakowie na specjalizacji “Wibroakustyka i Inżynieria Dźwięku” ukończyła również z najwyższym wynikiem studia podyplomowe Music Recording and Production na Stavanger University w Norwegii. Pracowała jako realizator dźwięku w Banff Centre w Kanadzie. Współpracowała z firmą mikrofonową Schoeps Mikrofone (Niemcy) przy tworzeniu nowych modeli mikrofonów, rozwijaniu technik mikrofonowych surround oraz algorytmów przetwarzania dźwięku. Jest autorką i współautorką artykułów naukowych związanych z akustyką pomieszczeń, stereofonicznymi technikami mikrofonowymi, miksem audio, nastrojem muzyki oraz Music Information Retrieval.  Współpracowała z artystami takimi jak  Renata Przemyk (PL), Skubas (PL), Stina Kjelstad (NOR), The Cold Blows (UK/PL), Laura Dickens (CAN), Annalie Wilson (UK), Quantum Trio (PL/IT). Zorganizowała kilka tras koncertowych w Polsce i w Europie. Uczestniczyła  w wielu kursach i warsztatach dotyczących realizacji dźwięku. Od 2008 roku jest członkiem Audio Engineering Society, gdzie pełniła funkcję Chair of Education Committee i pracowała jako Education&Student Events Coordinator podczas konwencji AES w Europie i USA. Obecnie pełni funkcję Vice Chair of Education CommitteeAES Governor. Od 2009 prowadzi zajęcia związane z realizacją dźwięku na Akademii Muzycznej w Krakowie, AGH, Uniwersytecie Śląskim, Politechnice Gdańskiej, AMA Film Academy oraz w ramach Learn How To Sound. Brała udział w grantach naukowych i rozwojowych, jak również wygrała konkursy na granty dla młodych naukowców Acoustical Society of America oraz Audio Engineering Society.

SZYMON PIOTROWSKI

Jest aktywnym muzykiem, realizatorem dźwięku i producentem muzycznym. Oprócz studiów wyższych na AGH w Krakowie na specjalizacji “Wibroakustyka i Inżynieria Dźwięku” ukończył również policealne studium zawodowe z Realizacji Dźwięku w Krakowie oraz wiele komercyjnych kursów z tego zakresu. Ukończył z najwyższym wynikiem studia podyplomowe Music Recording and Production na Stavanger University w Norwegii jak również odbył praktykę zawodową w Polskim Radiu w Warszawie. Pracował jako realizator dźwięku w Banff Centre w Kanadzie. W 2014 zdybył Złotą Nagrodę w konkursie nagraniowym organizowanym przez Audio Engineering Society. W okresie 2005-2007 pełnił rolę nagłośnieniowca w klubach studenckich Studio, Gwarek i Zaścianek, a w latach 2008-2010 pracował jako inżynier nagłośnienia w krakowskim klubie muzycznym Lizard King. Zorganizował 8 edycji festiwalu Psychofest, rejestrował i nagrywał koncerty w Stavanger (Norwegia), zarówno w klubie jazzowym Spor 5 jak również podczas festiwalu mai:jazz. Skomponował muzykę autorską do animacji Jeremiego Collinsa “The Wild Inside” oraz zrealizował postprodukcję dźwięku do wielu projektów video w Banff Centre. Zrealizował również dźwięk do dużej ilości teledysków i video koncertowych. Współpracował z artystami takimi jak BenReddik (NOR), Escape Pod (NOR), MagBalay (PL), Michał Wierba (PL), SFORZA/Jasionowska (PL), Plateau (PL), Terrordome (PL). Prowadził zajęcia za zakresu realizacji nagrań i produkcji muzycznej na AGH w Krakowie i PJWSTK w Warszawie. Od 2016 pełni rolę Prezesa Zarządu Fundacji Learn How To Sound.

GRZEGORZ PYDA

Realizator, którego historia zaczęła się w jednym z krakowskich klubów muzycznych, gdy jako czternastolatek przyszedł na koncert i zobaczył dużą konsoletę analogową. Na jej widok pomyślał: „Skąd ten facet wie do czego służy każda z miliona gałek na tym pulpicie. Ja też muszę to wiedzieć!”. Po kilkunastu latach edukacji i praktyki rzadko realizuje na konsoletach analogowych, ale radzi sobie z nimi doskonale. Absolwent AGH w Krakowie na specjalizacji Wibroakustyka i Inżynieria Dźwięku dzięki realizowanemu indywidualnemu programowi zahaczył o kursy realizowane przez Akademię Muzyczną w Krakowie oraz Politechnikę Wrocławską. Praktyk na stałe realizujący front zespołom Łzy, Plateau oraz Hatbreakers współpracował jako realizator z wieloma wykonawcami. Akurat, Maciek Balcar, Marta Bizoń, Bracia, Detox, Martyna Jakubowicz, Piotr Nalepa, Nie-Bo, Ocean, Rusty Cage, Totentanz i wielu innych powierzyło mu brzmienie swoich koncertów. Wieloletni realizator krakowskiego klubu Lizard King. Doświadczenie zdobywał zarówno na największych festiwalowych scenach tego kraju, jak i w najmniejszych jego klubach. Jeśli aktualnie nie jest w trasie to można go spotkać w krakowskich Fortach Kleparz, krynickiej Pijalni Głównej albo w studiu MuseLab, którego jest współtwórcą. Pasjonat nowych technologii w produkcji muzycznej oraz dźwięku na żywo, wolne chwile spędza na eksperymentowaniu w Abletonie, fingerdrummingu oraz wymyślaniu co i jak można jeszcze połączyć, aby konsoleta sterowała Logiciem, ipad konsoletą a Maschine syntezatorami z ajfona 🙂

Ta strona korzysta z plików cookies, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.